:::RESULT FINAL???



salam and morning u ollss X)


lewls xde kne ngene gambo tu...ade la tiny bit kut..ngee~~


so, cite kte pagi ni..adalahh..mengenai...errr...result?? final???


muahaha nak bukak tembelang gak nihh..


harini bangun awal giler...in terms of 'awal giler'...muahaha! XD




bangun2, pi la cuci muke sume..


kemas umah sket2 then tros online..-tatao nak wat ap dah-




lpas bce online news sket2 tetibe...


my friend Ash posted in our course group..


THE LINK TO CHECK OUR RESULT..


tak tipu woo..cuak giler nak mati...


macam2 dah bayangan dah kuar..


siap dgn byg2 ma abah duk berleter blablablaaa


lecturers scolding me lahhh ape lahh...


okayy enough wif those hyperbole..muhaha >.<


so, xpayah ckp pnjg2 lagi...alhamdulillah..




gue lulus dong..uuppss kantoi bukak byk tabs..haha...


dy xstate brp PNG kat situ..just lulus gagal jek..


member-deul ckp kalao tulis lulus tu, means..


sume subjek lulus..so..alhamdulillah laa :))


tatao nak ckp ape lagi dah..speechless..hahaahh




ahh dikesempatan ini..gue maw ucapin trimakasih ama


Allah yg beri kesempatan ama gue merasai bahagianya lulus peperiksaan itu..


 terus ama kedua org tua, ama pendidik2 semua..ama rakan2 gue..


tahniah ya kalian..gak sabar rasanye..gue pengen ketemu kalian..


-slapped.hard.on.face-


ngee so tu je kut update buat masa ni..


tahniah semua yg lulus..yg gagal pun tahniah juga, kita belajar dr kesilapan :))


things happens for a reason..and the reason lead us to live on..


-baksu baksu-


so, adieuu...tatatititutuuu~~ppyeongg ppyeongg~~


my happy slash overexcited slash 'mintak slap seribu' face ^__^ 

Comments

Popular Posts